Система оцінювання здобувачів освіти
у Бібрському опорному ліцеї
імені Уляни Кравченко
Критерії, правила і процедури оцінювання учнів у ЗО визначаються на основі положень відповідних наказів, методичних рекомендацій МОН України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
1. Оцінювання у класах НУШ ( наказ Міністерства освіти та науки України від 02.08.2024)
2. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti
3. Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року № 1222
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/stru
4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 року № 329
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11#Text
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
https://osvita.ua/school/estimation/
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів
Критерії оцінювання для 8-11 класів
Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови та літератури
Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземної мови
Критерії оцінювання навчальних досягнень з історії
Критерії оцінювання навчальних досягнень з математики
Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології, хімії, основ здоров'я та природознавства
Критерії оцінювання навчальних досягнень з географії
Критерії оцінювання навчальних досягнень з фізики та астрономії
Критерії оцінювання навчальних досягнень з предметів художньо-естетичного циклу
Критерії оцінювання навчальних досягнень з інформатики
Критерії оцінювання навчальних досягнень з трудового навчання та технологій
|