Головна

Історія закладу освіти

Адміністрація ліцею

Її ім'я носить наш заклад освіти Новини

Методоб'єднання Методичний кейс інновацій Учасникам освітнього процесу Проект 'Інтелект України'

Нормативно-правові документи, на яких базується діяльність ліцею Прозорість та інформаційна відкритість закладу Результативність роботи

Протидія булінгу

Клас безпеки

Профорієнтація школярів

Цифровізація освітнього процесу у закладі освіти Контакти


Система оцінювання здобувачів освіти

у Бібрському  опорному ліцеї

імені Уляни Кравченко

Критерії, правила і процедури оцінювання учнів у ЗО визначаються на основі положень відповідних наказів, методичних рекомендацій МОН України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти

1. Оцінювання у класах НУШ ( наказ Міністерства освіти та науки України від 02.08.2024)  

2. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti

3. Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року № 1222

https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/stru

4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 року № 329

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11#Text

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень  здобувачів освіти 

     https://osvita.ua/school/estimation/

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів

Критерії оцінювання для 8-11 класів

Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови та літератури

Критерії оцінювання навчальних досягнень  з іноземної мови

Критерії оцінювання навчальних досягнень  з історії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з математики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології, хімії, основ здоров'я та природознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень з географії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з фізики та астрономії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з предметів художньо-естетичного циклу

Критерії оцінювання навчальних досягнень з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з трудового навчання та  технологій

 

 


?????

????