Не в кількості знань полягає освіта,а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш.
Саме такий принцип став визначальним у роботі семінару-практикуму вчителів математики та інформатики на базі Бібрського ОЗЗСО і – ІІІ ст. ім. Уляни Кравченко, який підготували і провели вчитель математики Боднар Г. Я. та вчитель інформатики Мельник Л.Є.
Вивчення математики впливає на формування різних форм мислення: логічного, просторово-геометричного, алгоритмічного. Використовуючи математичні знання як інструмент, ми формуємо у здобувачів освіти необхідні ключові компетентності, яких вимагає життя. Інтерактивні завдання, практичні вправи «Яблуко-модель Землі» та «Розділи кошти підприємства», різнорівневі тести PISA, написання математичного есе із задоволенням виконували як здобувачі освіти 11 класу, так і вчителі математики й інформатики. Завдання, запропоновані учасникам тренінгу, сприяли реалізації наскрізних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність, «Здоров’я та безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність», які є соціально значущими, розвивають здатність дитини застосовувати отримані знання у різних життєвих ситуаціях.
Учитель інформатики Мельник Л.Є. запросила учасників семінару на майстер-клас «Проєктні технології на уроках інформатики». Творчі звіти учителів Боднар Г. Я. та Мельник Л.Є. стали завершальним етапом семінару-практикуму.
|