Чому вишиванка це круто? 
 Вишиванку можна носити і хлопцям  , і дівчатам 
Флешмоб учнів 5-А класу
https://www.facebook.com/natala.lovgank/videos/692537013320104?locale=ru_RU
у Міжнародний День вишиванки, учні 2-Б класу не тільки із задоволенням вдягнули національний одяг, а й провели інтегрований урок, приурочений Дню вишиванки.
 Діти, розв’язуючи математичні завдання, створювали орнамент вишивки, вкладаючи любов і повагу до українських традицій та культури. В результаті орнамент вийшов яскравий, гармонійний, який символізує благополуччя, мир та достаток.
 Слава Україні! З Днем вишиванки! 
У 6-В класі (вчитель Стецько Г.М.) був проведений креативний урок математики до Дня вишиванки, в якому українська традиція поєдналася з наукою.
Що ж спільного між вишивкою та математикою  В обох виявляється вишукана гармонія: вишиванка у традиційному мистецтві, математика – у властивостях порядку та логіки  .
 Учні досліджували, як працює симетрія у вишивці;
 відгадували слова на координатній прямій;
 розв'язували прикладні задачі, на яких визначали кількість та вартість матеріалу для виготовлення вишивки;
 на координатній площині створювали узори і
розшифровували закодоване ім'я.
|