
|
Бачинська Ірина Володимирівна
–освіта – вища, спеціаліст , стаж роботи 2 роки. Учитель Соколівської філії. Працює над методичною проблемою «Удосконалення навчально- виховного процесу шляхом упровадження інноваційних технологій на уроках історії»
|

|
Гавінська Галина Михайлівна
– освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - «учитель-методист», педагогічний стаж – 31 рік. Працює над методичною проблемою «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії». 2009рік - переможець ІІ етапу конкурсу «Учитель року» у номінації "Історія".
|
 |
Ковальчук Марія Романівна
– освіта вища, спеціаліст І категорії, стаж роботи - 13 років. Працює над методичною проблемою «Використання проектної технології на уроках історії».
|

|
Курдина Галина Ярославівна
– освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - «старший учитель», педагогічний стаж – 24 роки. Працює над методичною проблемою «Активні форми і методи роботи на уроках історії». 2020 рік - переможець ІІ етапу конкурсу «Учитель року» у номінації "Історія".
|

|
Курдина Оксана Степанівна
– освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - «учитель - методист», педагогічний стаж – 36 років. Працює над методичною проблемою «Формування ключових компететностей учнів при вивченні географії».
Керівник методичного об’єднання вчителів історії, правознавства, громадянської освіти та географії Бібрського методичного центру.
2014 рік - переможець ІІ етапу конкурсу «Учитель року» у номінації "Географія".
|
|
Сеньківська Мар'яна Андріївна
– освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж – 1 рік. Учитель Любешківської філії. Працює над методичною проблемою «».
|
 |
Шах Лідія Тарасівна
– освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - «старший учитель», педагогічний стаж – 31 рік. Працює над методичною проблемою «Використання ігор уроках історії».
|

|
Юренц Оксана Зіновіївна
– освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - «старший учитель», педагогічний стаж – 29 років. Працює над методичною проблемою «Формування ключових компететностей учнів на уроках геграфії».
|