|
Бойко Оксана Іванівна
– систент вчителя інклюзивного класу, освіта середня спеціальна, спеціаліст 11 тар.роз, педагогічне звання «старший учитель», педагогічний стаж – 26 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток новичок читання молодших школярів у початковій школів»
|
|
Бойчишин Ольга Володимирівна
– систент вчителя інклюзивного класу, освіта вища економічна, педагогічний стаж – 1 рік.
(відпустка по догляду за дитиною)
|
|
Буцик Надія Петрівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта виша спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж - 3 роки. Працює над методичною проблемою «Використання елементів арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами».
|
|
Данилишин Надія Богданівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища (бакалавр), спеціаліст 12 т.р.,педагогічний стаж - 5 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток усного мовлення у системі інклюзивної освіти».
|
|
Ковальчук Леся Романівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 31 рік. Працює над методичною проблемою «Організація роботи з дітьми з ОПП».
|
|
Курись Тетяна Зеновіївна
– соціальний педагог, освіта вища, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж - 8 років. Працює над методичною проблемою «Інтелектуальний та емоційний розвиток здобувачів освіти».
|
|
Микитин Надія Андріївна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж – 11 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток та корекція усного та письмового мовлення у дітей з особливими освітніми потребами».
|
|
Михалик Галина Михайлівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст11 т.р.(вища кат., ст. уч. – вч. іноз. мови) , педагогічний стаж – 41 рік. Працює над методичною проблемою «Удосконалення читацьких навичків дітей з ОПП».
|
|
Ничипор Надія Орисівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст 12 т.р., педагогічний стаж - 11 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток логічного мислення з особливими освітніми потребами».
|
|
Олійник Любов Михайлівна
– освіта вища, І кваліфікаційна категорія, педагогічний стаж – 36 років. Працює над методичною проблемою «Організація виховання естетичниї смаків».
|
|
Павлик Надія Іванівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст 11 т.р.,(І категорія, уч. поч. кл.) педагогічний стаж - 16 років.
(відпустка по догляду за дитиною)
|
|
Поглод Вероніка Юріївна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст 11 т.р., педагогічний стаж - 1 рік. Працює над методичною проблемою «Підвищення мотивації та зацікавленості другокласників у процесі навчання шляхом використання інтерактивних методів навчання на уроках читання та математики"».
|
|
Попович Тетяна Василівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж - 4 роки. Працює над методичною проблемою «Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами».
|
|
Саловська Віра Остапівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж – 34 роки. Працює над методичною проблемою «Підвищення пізнавальної та навчальної мотивації дітей в умовах інклюзивного навчання».
|
|
Тузяк Юрій Михайлович
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища. Працює над методичною проблемою «Формування самоосвітньої компетентності учнів з ООП».
|
|
Чура Наталія Мирославівна
– асистент вчителя інклюзивного класу Любешківської філії, освіта вища, спеціаліст 10 т.р, педагогічний стаж – 1 рік. Працює над методичною проблемою «Організація навчального процесу із не мовленєвою дитиною».
|
|
Яценко Богдана Євгенівна
– практичний психолог. вчитель християнської етики, освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 42 роки. Працює над методичною проблемою «Забезпечення психологічного комфорту в закладах освіти». Керівник методичного об’єднання фахівців інклюзивної освіти та індивідуального навчання, практичного психолога, соціального педагога
|