 |
Данилишин Надія Богданівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта середня. Працює над методичною проблемою «Розвиток усного мовлення у системі інклюзивної освіти».
|
 |
Івашко Роман Володимирович
– вчитель індивідуального навчання, освіта вища, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж - 8 років. Працює над методичною проблемою «Використання здоров’язберігаючих технологій при індивідуальному навчанні».
|
 |
Курись Тетяна Зеновіївна
– соціальний педагог, освіта вища,здобуває другу вищу освіту практичного психолога, педагогічний стаж - 3 роки. Працює над методичною проблемою «Інтелектуальний та емоційний розвиток здобувачів освіти».
|
 |
Назарчук Мар’яна Тарасівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж – 2 роки. Працює над методичною проблемою «Підвищення пізнавальної та навчальної ммотивації дітей в умовах інклюзивного навчання».
|
|
Ничипор Надія Орисівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж - 3 роки. Працює над методичною проблемою «Розвиток логічного мислення з особливими освітніми потребами».
|
 |
Яценко Богдана Євгенівна
– практичний психолог. вчитель християнської етики, освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 38 років. Працює над методичною проблемою «Забезпечення психологічного комфорту в закладах освіти». Керівник методичного об’єднання фахівців інклюзивної освіти та індивідуального навчання, практичного психолога, соціального педагога
|