![](/ckfinder/userfiles_new/images/buchyk_n.jpg) |
Буцик Надія Петрівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта виша спеціаліст, педагогічний стаж - 2 роки. Працює над методичною проблемою «Використання елементів арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами».
|
![](/ckfinder/userfiles_new/images/danylychyn_n.jpg)
|
Данилишин Надія Богданівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта середня спеціальна, молодший спеціаліст, 11 т.р.,педагогічний стаж - 3 роки. Працює над методичною проблемою «Розвиток усного мовлення у системі інклюзивної освіти».
|
![](/ckfinder/userfiles_new/images/kurus42710903_479052245915252_6340693973232779264_n.png) |
Курись Тетяна Зеновіївна
– соціальний педагог, освіта вища, педагогічний стаж - 56років. Працює над методичною проблемою «Інтелектуальний та емоційний розвиток здобувачів освіти».
|
![](/ckfinder/userfiles_new/images/mykytyn_n.jpg) |
Микитин Надія Андріївна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж – 9 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток та корекція усного та письмового мовлення у дітей з особливими освітніми потребами».
|
![](/ckfinder/userfiles_new/images/nazaruk77328839_541481713314848_2906950813597302784_n.jpg) |
Назарчук Мар’яна Тарасівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж – 7 років. Працює над методичною проблемою «Підвищення пізнавальної та навчальної мотивації дітей в умовах інклюзивного навчання».
|
![](/ckfinder/userfiles_new/_thumbs/_thumbs/images/nuchupor_94991144_681811789219770_7238765858095366144_n.jpg) |
Ничипор Надія Орисівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж - 8 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток логічного мислення з особливими освітніми потребами».
|
![](/ckfinder/userfiles_new/images/jacenko__b.jpg) |
Яценко Богдана Євгенівна
– практичний психолог. вчитель християнської етики, освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 41 рік. Працює над методичною проблемою «Забезпечення психологічного комфорту в закладах освіти». Керівник методичного об’єднання фахівців інклюзивної освіти та індивідуального навчання, практичного психолога, соціального педагога
|