30 грудня 2021 року відбулася педагогічна рада "Формування інклюзивного освітнього простору як необхідна умова розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти".
Було розглянуто такі питання:
1. Особливості організації інклюзивного навчання в закладі освіти (Чабан В.М., заступник директора з НВР);
2. Основні функції команди психолого-педагогічного супроводу (Яценко Б.Є., практичний психолог);
3. Рівні підтримки дітей з ООП (Буцик Н.П., асистент учителя);
4. Стилі співпраці асистента вчителя і класного керівника (Данилишин Н.Б., асистент учителя);
5. Арт-терапія в роботі з дітьми з ООП (Ничипор Н.О., асистент учителя);
6. Функціональна інтеграція учнів з ООП у шкільне середовище (Назарчук М.Т., асистент учителя). Доповідачі поділилися практичним досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
|